تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و …

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میزان تاثیر معدل در کنکور 97 توسط سازمان سنجش آموزش در دفترچه کنکور سراسری و توسط وب سایت رسمی آن اعلام می شود . سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97 را مشابه کنکور 96 اعلام کرد که مطابق این اطلاعیه میزان تاثیر معدل کتبی امتحانات نهایی 25 درصد و به صورت تاثیر مثبت برای شرکت کنندگانی که از سال 1384 به بعد مدرک دیپلم خود را دریافت کردند ، می باشد . تاثیر معدل دروس نهایی مقطع پیش دانشگاهی افرادی که از سال 1391 به بعد مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ کردند نیز 5 درصد باشد .

  • moshavergroup حاتمی
  • ۰
  • ۰

افرادی که در تب و تاب مصاحبه هستند نباید از فراهم کردن مدارک مورد نیاز مصاحبه غافل شوند . دانشگاه برای جلسه مصاحبه مدارکی را از دعوت شدگان به مصاحبه میخواهد که همراه داشتن بعضی از آن ها الزامی است . مدارک شناسایی ، مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی ، مدارک زبان ، مدارک علمی پژوهشی و… ، مدارکی هستند که داوطلبان باید به همراه داشته باشند .

مدارک شناسایی شامل اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه می باشد .
مدارک تحصیلی شامل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی معدل و ریز نمره دروس کارشناسی ارشد ، مدرک کارشناسی و ریز نمره دروس کارشناسی ، پایان نامه ارشد و صفحه نمره پایان نامه ارشد می باشد .
مدارک علمی پژوهشی شامل اصل مقالات پذیرفته شده در تمامی مجلات ، کنفرانس ها ، علمی پژوهشی ، isi و علمی ترویجی است .
مدرک زبان شامل مدرک آزمون تافل ، آزمون آیلتس ، آزمون تولیمو یا آزمون MSRT می باشد که البته داشتن آنها الزامی نیست ولی در صورت داشتن مدارک بهتر است به هیئت مصاحبه کننده ارائه شود و نمره مثبت منظور می شود .
گواهی سابقه تدریس در دانشگاه ها ، گواهی ثبت اختراع و عناوین علمی ، کتاب های تالیف و ترجمه شده ، توصیه نامه از دو تن از اساتید مقطع کارشناسی ارشد از جمله استاد راهنما ، رزومه کامل تحصیلی و شغلی ، انگیزه نامه تحصیلی ( SOP ) ( به منظور مشخص نمودن هدف داوطلب از ادامه تحصیل در مقطع دکتری ) نیز جز دیگری از مدارک هستند که داوطلبان در صورت دارا بودن باید در روز مصاحبه ارائه دهند . 

  • moshavergroup حاتمی