تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و …

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی:

با برنامه ریزی قبلی مطالعه کردن را شروع کنید. سعی کنید ابتدا سرفصلهایی که باید بخوانید را مشخص کرده  و حتی برای هر مبحث تعیین کنید که چه مدت زمانی باید برای فراگیری گذاشته شود. ترتیب خواندن مباحث بر حسب اهمیت مشخص شود. ابتدا یک برنامه ریزی بلند مدت انجام دهید، سپس کوتاه مدت برنامه‎ی بلند مدت مسیر کلی جهت رسیدن به هدف را مشخص می‎کند و سپس به برنامه کوتاه مدت برحسب آزمونهای موضوعی ودر نهایت به برنامه روزانه بپردازید.

برای کار یک جدول زمانبندی آماده کنید و براساس آن پیش بروید. از تکنیک‌های مطالعه استفاده کنید وخودتان معین کنید که کدام روش برای شما مناسب است.

خواب مناسب:

به اندازه کافی بخوابید. در دورانی که داوطلبان سعی در سبقت گرفتن از هم از لحاظ مدت زمان مطالعه هستند سعی بر این دارند که از زمان خواب خود کاسته و به زمان مطالعه‎ی خود بیافزایند درصورتیکه به این موضوع توجه ندارند که کیفیت مطالعه بسیار مهم تر از زمان مطالعه است و مهم این است که مطالعه بیشترین بازده را داشته باشد. استراحت وخواب کمک می کند که مطالب باسرعت بیشتری یاد گرفته و تثبیت شود وحتی کمک به یادآوری هم می کند که این موضوع اهمیت زیادی برای دوران جمع بندی و مخصوصا آزمونهای جمع بندی دارد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره تحصیلی

  • ۹۶/۱۰/۱۸
  • moshavergroup حاتمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی